kiwisrocks

Alla inlägg under oktober 2013

Av kiwisrocks - 30 oktober 2013 16:48

Hej alla!

Nu är jag tillbaka, efter det långa avbrottet då jag inte skrivit något. Men är tillbaka nu! Denna gången kommer jag visa mina senaste bilder, som jag ritade idag. Ni kommer även få några länkar till olika platser på internet jag tycker om! Här är dom:


YouTube: www.youtube.com

Zoomumba: www.zoomumba.com

Min hemsida: www.cocolo1.webnode.se

Min deviantART (Sida där man kan kommentera andras och lägga upp bilder): www.deivantart.kiwisrocks.com

Facebook (Vet inte varför): www.facebook.se

Djur.nu: www.djur.nu

GThotel: www.gthotel.se

Funhotel (Ska test det!): www.funhotel.org


Ja, mer kan jag väl inte komma på! Vet massor men detta är dom roliga, fast har inte facebook eller funhotel XD


Här kommer bilderna jag ritade!


Okej, tydligen har jag tappat bort dom, och kan inte ladda upp dom längre :d Men ni kan fortfarande se bilderna på min deviantART! Det är dom två nyaste bilderna. Vill ni adda mig på gthotel, eller gt som man kallar det? Har en medlem som heter TNT0033, men den funkar inte längre :d Min nya medlem heter Smurvel :) PÅ Zoomumba är mitt namn Smilla2003. Hade det så gött nu! Bye, bye!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vill du bli skaffa djur.nu?
 Ja, absolut!
 Har redan XD
 Nja, kankse. Vi får se!
 Nej aldrig!
 Vad är djur,nu?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards